HärjedalsKök

Mätbara affärsresultat driver digitala affärer för HärjedalsKök.

HärjedalsKök har sedan 1995 levererat smarta kökslösningar till närmare 100 000 hem genom deras hållbara metod för köksrenovering –  Härjedalsmetoden®. Att endast byta ut luckor och lådor på befintliga stommar är ett bra val för såväl plånbok som miljö.

Genom att skapa en röd tråd för varumärket som helhet och sätta en plan för hur, var och till vilka det exponeras har vi gett HärjedalsKök en tydlig röst som genomsyrar verksamheten. Detta hjälper HärjedalsKök med fler affärer – något som vi gärna stoltserar med då vi tack vare ständiga analyser kan presentera vad varje investerad krona har gett tillbaka. På så vis ser vi till att alltid leverera bästa möjliga resultat – fler svensktillverkade kök åt folket!

Jo Kommunikation har levererat hög kompetens och vassa affärsresultat. Nu har vi en stark närvaro digitalt och stenkoll på hur mycket affärer vi får för reklampengarna.

Mattias Forsman

Marknadschef på HärjedalsKök

Kolla in fler bilder här!

Webbplats

En ny tilltalande webb där mätning är i fokus. Detta ökar de digitala affärsmöjligheterna markant.

Profilprodukter

Vi har designat och tagit fram profilprodukter som stärker den grafiska identiteten på marknaden.

Sociala medier

Strategiplan, inlägg och annonser för de sociala kanalerna. Självklart med fokus på digital mätning och uppföljning.

3D-kök

Kan man skapa ett kök som inte finns? Svaret är ja – hos oss finns en kunnig 3D-expert som kan bygga upp och animera det mesta.

Berätta! Vad kan vi hjälpa dig med?

Hur kan vi hjälpa dig?

Boka möte.