HärjedalsKök

Digital närvaro och ett samlat varumärke säljer fler HärjedalsKök.

HärjedalsKök har sedan 1995 levererat smarta kökslösningar till närmare 100 000 svenska hem med deras egen Härjedalsmetod, som är det snälla valet vid köksrenovering – både för plånboken och miljön.

Genom att skapa en röd tråd för varumärket som helhet och sätta en plan för hur, var och till vilka det exponeras har vi gett HärjedalsKök en tydlig röst som genomsyrar verksamheten. Den tråden har hjälpt oss att hjälpa HärjedalsKök med fler affärer – något som vi stolt kan säga att vi med säkerhet vet, då vi tack vare ständiga analyser kan presentera vad varje investerad krona gett tillbaka, och hur vi ständigt kan se till att leverera bästa möjliga resultat. Fler svensktillverkade kök åt folket!

Jo Kommunikation har levererat hög kompetens och vassa affärsresultat. Nu har vi en stark närvaro digitalt och stenkoll på hur mycket affärer vi får från reklampengarna.

Mattias Forsman

Marknadschef på HärjedalsKök

Kolla in fler bilder här!

Webbplats

En ny tilltalande webb där mätning är i fokus. Detta ökar de digitala affärsmöjligheterna markant.

Profilprodukter

Vi har designat och tagit fram profilprodukter som stärker den grafiska identiteten på marknaden.

Sociala medier

Strategiplan, inlägg och annonser för de sociala kanalerna. Självklart med fokus på digital mätning och uppföljning.

3D-kök

Kan man skapa ett kök som inte finns? Svaret är ja – hos oss finns en kunnig 3D-expert som kan bygga upp och animera det mesta.

Berätta! Vad kan vi hjälpa dig med?

Hur kan vi hjälpa dig?

Boka möte.