Ingen sommar utan ett besök på Brännlands Wärdshus. Under våren har vi gjort om Kristina och Michael Hansens hemsida från grunden. Den nya hemsidan matchar familjen Hansens visioner för det anrika värdshuset. När vi bygger webb är det alltid viktigt att skapa samma härliga känsla som kundens verksamhet har på riktigt.

Så här såg den förra hemsidan ut:

På den nya hemsidan har vi jobbat mycket med att lyfta fram den stämningsfulla känslan gästerna möts av på plats ute i Brännland. En historisk miljö med hög servicegrad och fantastisk mat, som lagas på råvaror från traktens bönder. Vi tog fram en skiss utifrån Hansens önskemål, fotade alla bilder och tog sedan fram en helt ny hemsida.



Visst blev det fint?

Så fort den nya hemsidan var lanserad satte vi igång med den digitala annonseringen för att driva trafik till den sprillans nya hemsidan. Här har vi samarbetat med vår systerbyrå Nalta Media, som startade sitt arbete med digital annonsering i maj.
”Vi har ställt in platser, tid, datorer, mobiltelefoner och mycket mer, allt för att Brännlands Wärdshus kampanj ska träffa rätt”, berättar Björn Berg, Nalta Media.

Det är så vi på jo. jobbar. Vi skapar träffsäkert innehåll och använder rätt kanaler, i det här fallet våra vänner på Nalta Media för att våra kunders kampanjer ska träffa rätt i mediabruset.